Suni Have a good time reading my blog. Maybe you're lost, or maybe you're looking for something. This blog is simply a typical blog post written by a less active blogger. Let us hope that what is stated and seen here does not cause harm to anyone. Writing here isn't about sharing personal information; rather, it's a brief picture of my family's informal diary. Please forgive me for being false and incorrect. Without explicit permission, phishing or using photos from this blog is banned. The Copyright Act of 1987 governs all rights to text and photos. This is a personal blog about my own experiences and expression. If you don't want to see or read my article, you might want to stop reading my site. The good comes from Allah the Almighty, and the negative comes from you.

Sunday, February 10, 2013

Top 10 Best Waterproof Digital Cameras


Canon Powershot D20 mempunyai kualiti imej yang hebat, yang direka dengan baik dengan sebahagian besarnya getah luaran dan mempunyai butang skru yang besar.


Coolpix AW100 adalah amat baik untuk usaha pertama Nikon ke dalam pasaran kamera lasak. Kekuatan utamanya adalah pelbagai ciri-ciri dengan built-in GPS,1080p rakaman video HD dan banyak lagi.


FUJIFILM FINEPIX XP150 dan XP170 adalah sangat serupa (XP150 mempunyai GPS, XP170 mempunyai Wi-Fi). Mereka mempunyai pelbagai ciri-ciri yang hebat, pengendalian yang baik dan jangka hayat bateri yang cemerlang.


Olympus Tough TG-820 mempunyai beberapa ciri-ciri unik, seperti kawalan TAP dan LED makro, membuatkan ia menonjol sebagai kamera yang ideal bagi mereka yang suka untuk mengambil gambar dalam keadaan yang melampau.


Olympus Tough TG-1 pastinya mempunyai ciri-ciri keseluruhan pada kamera kompak tipikal. Anda juga boleh menambah satu Fisheye atau tele converter untuk memberi sedikit kelainan.


Panasonic Lumix DMC-FT4 menawarkan kualiti imej yang baik, solid body dan bagi mereka yang aktif dan suka outdoor photografi.


Olympus Tough TG-620 adalah sama dengan TG-820, dengan kualiti imej yang cemerlang, Full 1080p HD rakaman video dan fast high-speed shooting.


Panasonic Lumix DMC-FT20 ini menawarkan nilai terbaik untuk wang. Ini digabungkan dengan imej yang terang berwarna-warni dan mudah diguna dan menjadikan ia satu pilihan yang baik bagi mereka yang mempunyai bajet yang ketat.


Pentax Optio WG-2 adalah ideal jika anda mencari untuk kamera pertama lasak anda, ia menawarkan kualiti imej yang baik dan beberapa ciri-ciri yang unik.



Sony Cyber-shot TX20 adalah salah satu kamera kalis air yang lebih padat, dengan reka bentuk yang bergaya dan rakaman video HD penuh. Ia adalah kalis air hingga 5 meter.

No comments:

Post a Comment

Comments