Suni Have a good time reading my blog. Maybe you're lost, or maybe you're looking for something. This blog is simply a typical blog post written by a less active blogger. Let us hope that what is stated and seen here does not cause harm to anyone. Writing here isn't about sharing personal information; rather, it's a brief picture of my family's informal diary. Please forgive me for being false and incorrect. Without explicit permission, phishing or using photos from this blog is banned. The Copyright Act of 1987 governs all rights to text and photos. This is a personal blog about my own experiences and expression. If you don't want to see or read my article, you might want to stop reading my site. The good comes from Allah the Almighty, and the negative comes from you.

Friday, September 10, 2010

Eid Mubarak


Selamat hari raya kepada semua yang menyambutnya. saya hanya menyambut perayaan ini secara sederhana bersama keluarga. Cuti hanya lima hari dan seharusnya saya menmanfaatkan waktu ini selayaknya kerana hampir tiga bulan tidak menjenguk kedua ibu bapa. Berbuka puasa bersama jauh sekali. Mungkin kerana ketiadaan cuti yang banyak dan kerja yang banyak.Foto ini diambil pada hari raya pertama. Di kesempatan ini saya mengambil foto seluruh keluarga.Hari raya ini lebih bermakna kerana ibu bapa saya memperoleh seorang lagi cucu.Maka bertambah la lagi anak saudara saya.Walaupun anak saudara saya bertambah kepada empat orang dan bulan hadapan bertambah lagi seorang tetapi hanya model ini saya saya tatapkan kerana mungkin ianya mempunyai rupa yang sedikit fotogenik..Untuk pengetahuan, model ini adalah yang paling nakal..sila lihat ditanganya awal-awal pagi sudah mendapat tiga keping angpow.

model : Nurshahida Adriana

No comments:

Post a Comment

Comments